gravatar

Zmiana koloru na facebooku

Jak zmienić kolor  facebooka.

Jako, że coraz częściej można zobaczyć jak wiele osób pyta się jak zmienić kolor swojego facebooka z tego jakże nudnego, wmuszonego nam przez Marka Zuckerberga koloru, na swój własny.





Z pomocą nam przychodzi strona ZmienKolorFB

Intuicyjnie prosta w użyciu sama nas przeprowadza przez proces zmiany koloru, wystarczy tylko zalogować się poprzez facebook i potwierdzić.
Od tej pory zawsze gdy wejdziemy na fejsbooka widzimy ją w nowym kolorku.

Oczywiście, jeżeli nowy kolor się nam znudzi, możemy wrócić do poprzedniego, lub wybrać inny.

gravatar

Super, wszędzie szukałem czegoś takiego, ale wszedzie tylko jakieś wyłudzanie hajsu, i niedziałające aplikacje, w końcu zmieniłem kolor fejsa i to bez żadnych wtyczek.
Co ciekawe, na innym kompie jak się zalogowałem, dalej miałem swoje kolory - polecam gorąco.

gravatar

Za pomocą tej strony możesz sobie zmienić kolor fb, polecam mi się udało ;) http://facetools.pl/zmien-kolor/4ik7o3u